Jeugdagenda

Jeugdagenda:

Programma jeugd en contactadressen 2022.pdf

26-03-2022:
Fotopuzzeltocht. Jullie krijgen een aantal foto’s en een routebeschrijving mee om dan uit te zoeken waar de foto’s gemaakt zijn.

Inforuimte SBB aan de Vijverweg. Punthorst. Aanvang 13.30 uur.
Niet leden betalen 1 euro.

09-04-2022:
Lezing en excursie over vleermuizen door Theo Douma. Inforuimte SBB  aan de Vijverweg. Punthorst.
Aanvang 13.30 uur.
Niet leden betalen 1 euro.

16-04-2022:
Begin nestkast controle. Eerste keer om 8 uur verzamelen bij de inforuimte SBB aan de Vijverweg. Punthorst. Later wordt met de leiding overlegt wanneer er gelopen wordt.

25-06-2022:
Excursie – reisje naar de Weerribben. Vertrek om 9.30 uur van het marktplein in Staphorst. Opgeven kan tot 16 april.
Kosten leden 10 euro. Niet leden 15 euro.

------------------------------------------------------------------------------------------------

Volgend jaar bestaat de werkgroep jeugd "Weer of geen weer” 65 jaar. Daarom willen we een fotowedstrijd organiseren, wie maakt de leukste en mooiste natuur foto. De mooiste foto’s zullen dan in 2023 op de omslag van "De Scharrelaar”geplaatst worden. Je kunt de foto naar de contactadressen in de bovenstaande link sturen.

Opgeven kan bij de contactadressen door een mail te sturen of per telefoon.

Bij opgave en deelname geef ik toestemming tot publicatie in de media van foto’s gemaakt bij activiteiten.

- P